Dömötör Zita (2020) A kávé fogyasztási szokások átalakulása, a kapszulás / párnás (single-serve) kategória térhódítása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Dömötör_Zita_NZBIG1_kávéfogyasztási szokások alakulása_final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
A döntésemet “A kávé fogyasztási szokások átalakulása, a kapszulás / párnás (single-serve) kategória térhódítása Magyarországon.” téma mellett tettem le. A választás már régóta megfogalmazódott bennem, több ok miatt. Elsősorban a kávé és kávézás szeretete szerves részét képezi az életemnek, valamint munkaadómnál a Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt.-nél szerzett tapasztalataim is megerősítettek döntésemre és a kutatási téma mélyebb kiaknázásában. Nem utolsó sorban az elmúlt években hatalmasat nőtt az egyadagos kávégépek térhódítása és ezzel együtt az ennek megfelelően kompatibilis kapszulák iránti kereslet. Azt szeretném vizsgálni, hogy a szegmensben lévő változások hogyan alakították át a fogyasztóknál elérhető egy háztartásban használt gépparkot. Mennyire emelte meg az opciók közti választás lehetőségét az egyadagos kávégépek megjelenése. Valamint, azt is vizsgálni szeretném, hogy az áltag magyar felhasználó miért váltott a jól megszokott kotyogós vagy Szarvasi gépéről egy egyadagos kávéfőzőgépre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketingdöntés, marketingstratégiák, termékmarketing, társadalmi trendek, vásárlói elégedettség, vásárlói magatartás, vásárlói magatartás modellek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 12:17 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |