A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása

Bárdi Krisztina (2020) A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of PROJEKTMUNKA VÉGLEGES.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomat a Dm kft-nél töltött szakmai gyakorlatom ihlette. Úgy gondoltam tökéletes be tudom majd mutatni a cégen keresztül a választott témámat a projektmunkához.Dolgozatomban szekunder és primer kutatást is használtam a jobban átláthatóság kedvéért. Szerepel benne történelmi háttér,  szakirodalmi áttekintése a CRM rendszernek, szekunder adatok és a saját kérdőíves kutatásom eredményének kifejtése is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, márkahűség, vevőkapcsolat, vevőközpontúság, vállalati kultúra
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 12:17
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 07. 11:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet