Bárdi Krisztina (2020) A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
PROJEKTMUNKA VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomat a Dm kft-nél töltött szakmai gyakorlatom ihlette. Úgy gondoltam tökéletes be tudom majd mutatni a cégen keresztül a választott témámat a projektmunkához.Dolgozatomban szekunder és primer kutatást is használtam a jobban átláthatóság kedvéért. Szerepel benne történelmi háttér, szakirodalmi áttekintése a CRM rendszernek, szekunder adatok és a saját kérdőíves kutatásom eredményének kifejtése is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, márkahűség, vevőkapcsolat, vevőközpontúság, vállalati kultúra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 12:17 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 07. 11:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |