Horváth Nikolett (2020) Auchan Magyarország Kft. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
projektmunka_auchan.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 14.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (359kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám témájának az Auchan kereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének bemutatását és elemzését választottam.A projektmunkám célja az Auchan Magyarország Kft. áruforgalmi folyamatainak bemutatása és elemzése, hogy egy átfogó képet kapjunk ennek a kereskedelmi vállalatnak a működéséről, valamint annak vizsgálata, hogy a vállalat mennyire optimálisan működik ezen a területen. A projektmunkámat a kereskedelem és áru általános bemutatásával kezdem, hogy el tudjuk helyezni a kereskedelem nagy egészében az Auchan kiskereskedelmi vállalkozást. A második fejezetet az Auchan rövid bemutatásával kezdem, majd rátérek az áruforgalmi folyamatokra. Az áruforgalmi folyamatokat általánosságban és az Auchanra vonatkozóan is bemutatom. Itt külön alfejezetben következnek egymás után a beszerzés – az áruátvétellel kiegészítve -, a készletezés és legrészletesebben az értékesítés. Az értékesítés rész a következő részekből áll: üzlet elhelyezkedése, kiszolgálás, bevásárlókosár és bevásárlókocsi, közlekedési útvonal, áruk elhelyezése az eladótérben, termékinformációk feltüntetése a csomagoláson és az eladótérben, marketingkommunikáció szerepe az értékesítésben, fizetés és megvásárolt áru csomagolása, konkurencia felmérés és online értékesítés. A harmadik fejezetben az online kérdőíves kutatásom eredményeit elemzem, kérdésenként, diagramokkal. A negyedik és egyben utolsó fejezet a befejezés, amiben SWOT elemzés segítségével összefoglalom az Auchan erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit. A projektmunkám elkészítése során végeztem szekunder és primer kutatást is. A szekunder kutatás az áruforgalommal kapcsolatos szakirodalom áttanulmányozásából és a háttéranyag összeállításából állt. A primer kutatásnál online kérdőívet használtam. A kérdéseim az Auchan saját márkás termékeire és értékesítésére vonatkoztak. A projektmunkám végén SWOT-elemzéssel értékeltem az Auchan erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | SWOT-elemzés, beszerzés, készletezés, áruforgalom, értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 12:07 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 07. 11:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |