Szabó Boglárka (2020) Tréning és motiváció érvényesülése a Kempinski Budapest humán erőforrásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szabó Boglárka KWNK62 TV (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban szeretném kifejteni a Kempinski Hotel budapesti szállodájának sajátosságait a munkavállalók szempontjából és egy ötcsillagos szálloda nyújtotta lehetőségeket, amiket a dolgozók kaphatnak a tréningeken keresztül. Azokat a taktikákat szeretném feltérképezni, amelyekkel a szálloda önmagát vonzóvá teheti és megteremtheti a hűséges munkavállalókat. Részletesen bemutatni a Lobster programot, amiben a Kempinski dolgozók betanítása, tréningelése folyik, valamint az összes olyan lehetőséget, amit a Kempinski nyújthat egy hűséges dolgozónak, mindenféle programokat és díjakat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | HR, emberi erőforrás - munkaerő, motiváció, online tréning, tréning |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 12:07 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 10:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |