Tréning és motiváció érvényesülése a Kempinski Budapest humán erőforrásaiban

Szabó Boglárka (2020) Tréning és motiváció érvényesülése a Kempinski Budapest humán erőforrásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szabó Boglárka KWNK62 TV (2).pdf] PDF
Szabó Boglárka KWNK62 TV (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban szeretném kifejteni a Kempinski Hotel budapesti szállodájának sajátosságait a munkavállalók szempontjából és egy ötcsillagos szálloda nyújtotta lehetőségeket, amiket a dolgozók kaphatnak a tréningeken keresztül. Azokat a taktikákat szeretném feltérképezni, amelyekkel a szálloda önmagát vonzóvá teheti és megteremtheti a hűséges munkavállalókat. Részletesen bemutatni a Lobster programot, amiben a Kempinski dolgozók betanítása, tréningelése folyik, valamint az összes olyan lehetőséget, amit a Kempinski nyújthat egy hűséges dolgozónak, mindenféle programokat és díjakat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: HR, emberi erőforrás - munkaerő, motiváció, online tréning, tréning
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 12:07
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet