Social Media Marketing in the Scope of FMCG Brands’ Marketing Communication through the Case of Actimel in Hungary.

Kalikan Zhaniya (2020) Social Media Marketing in the Scope of FMCG Brands’ Marketing Communication through the Case of Actimel in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Zhaniya_Kalikan_final.pdf] PDF
Zhaniya_Kalikan_final.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 14..

Download (3MB)
[thumbnail of Sensitive_Information_Application_Zhaniya_Kalikan (1).pdf] PDF
Sensitive_Information_Application_Zhaniya_Kalikan (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (97kB)

Absztrakt (kivonat)

The study analyses the role of social media platforms as channels in the scope of marketing communication of FMCG brands by giving an overview and analysis of practical implementations and strategic approaches towards social media marketing through the case of Actimel in Hungary. The research was based on quantitative and qualitative data collection methods focused on existing data and content analysis. The goal of the research was to enrich the practical knowledge about specifics of integration and performance of Facebook, Instagram and YouTube in brands’ communication.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social media, brand communication, internetmarketing, marketing communication, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 12:07
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 10:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet