Kalikan Zhaniya (2020) Social Media Marketing in the Scope of FMCG Brands’ Marketing Communication through the Case of Actimel in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Zhaniya_Kalikan_final.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 14.. Download (3MB) |
|
PDF
Sensitive_Information_Application_Zhaniya_Kalikan (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (97kB) |
Absztrakt (kivonat)
The study analyses the role of social media platforms as channels in the scope of marketing communication of FMCG brands by giving an overview and analysis of practical implementations and strategic approaches towards social media marketing through the case of Actimel in Hungary. The research was based on quantitative and qualitative data collection methods focused on existing data and content analysis. The goal of the research was to enrich the practical knowledge about specifics of integration and performance of Facebook, Instagram and YouTube in brands’ communication.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Social media, brand communication, internetmarketing, marketing communication, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 12:07 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 10:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |