Rövid Beatrix Alexandra (2020) Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![Rovid_Alexandra_QXFPJZ_projektmunka_2020.pdf [thumbnail of Rovid_Alexandra_QXFPJZ_projektmunka_2020.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Rovid_Alexandra_QXFPJZ_projektmunka_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) | 
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám célja az volt, hogy bemutassam egy autóelektronika-javító vállalkozás lehetőségeit a marketingjének felépítése alapján, és megvizsgáljam, hogy mely döntéseken lenne érdemes változtatni, mely területeket lenne szükséges újragondolni. Ennek kivitelezéséhez SWOT analízist, mélyinterjút, illetve kérdőíves kutatást végeztem, melyeket dolgozatomban kiértékeltem. A nemzetközi és hazai viszonylatra is kitértem a legnagyobb versenytárs, illetve a lehetőségek körbejárásával. Dolgozatom végén javaslatokat fogalmaztam meg azzal a céllal, hogy még sikeresebbé válhasson a cég ezen változtatások segítségével. Ezek közé tartozik például az innovációra és a nemzetközi piacra való nagyobb hangsúly fektetése, és az árazás átdolgozása az egyes termékek esetén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | közösségi média, marketing, marketing mix, piacelemzés, vállalati marketing stratégiák | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 11:58 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 07. 11:31 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
