Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül

Rövid Beatrix Alexandra (2020) Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Rovid_Alexandra_QXFPJZ_projektmunka_2020.pdf] PDF
Rovid_Alexandra_QXFPJZ_projektmunka_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám célja az volt, hogy bemutassam egy autóelektronika-javító vállalkozás lehetőségeit a marketingjének felépítése alapján, és megvizsgáljam, hogy mely döntéseken lenne érdemes változtatni, mely területeket lenne szükséges újragondolni. Ennek kivitelezéséhez SWOT analízist, mélyinterjút, illetve kérdőíves kutatást végeztem, melyeket dolgozatomban kiértékeltem. A nemzetközi és hazai viszonylatra is kitértem a legnagyobb versenytárs, illetve a lehetőségek körbejárásával. Dolgozatom végén javaslatokat fogalmaztam meg azzal a céllal, hogy még sikeresebbé válhasson a cég ezen változtatások segítségével. Ezek közé tartozik például az innovációra és a nemzetközi piacra való nagyobb hangsúly fektetése, és az árazás átdolgozása az egyes termékek esetén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, marketing mix, piacelemzés, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 11:58
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 07. 11:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet