Ügyfélpanaszok és azok kezelései

Hajdú Eszter (2020) Ügyfélpanaszok és azok kezelései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hajdú Eszter- Ügyfélpanaszok és azok kezelései.pdf] PDF
Hajdú Eszter- Ügyfélpanaszok és azok kezelései.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témája az Ügyfélpanaszok és azok kezelései. Kutatásom során a mentorokat és a cégnél már régebb óta dolgozó kollégákat kérdeztem meg személyesen illetve nagy segítségemre volt még a csoportvezetőnk Timák Tamás, aki az első perctől kezdve nagyon kedves és segítőkész volt. A 2019/20-as tanév második félévében letöltendő 560 órás szakmai gyakorlatot a Magyar Telekom Nyrt. budapesti székházában töltöttem a Levelezés és Panaszkezelési osztályon, ügyfélszolgálati integrált panaszkezelés diák munkatársként.   Lehetőségem volt beletekinteni, hogy egy piacvezető cég hogyan és milyen gyorsasággal, pontossággal kezeli az ügyfelek panaszait úgy, hogy a bejelentő érdekeit veszi elsősorban figyelembe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cégismertetés, panasz, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 11:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 07. 11:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet