Hajdú Eszter (2020) Ügyfélpanaszok és azok kezelései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Hajdú Eszter- Ügyfélpanaszok és azok kezelései.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témája az Ügyfélpanaszok és azok kezelései. Kutatásom során a mentorokat és a cégnél már régebb óta dolgozó kollégákat kérdeztem meg személyesen illetve nagy segítségemre volt még a csoportvezetőnk Timák Tamás, aki az első perctől kezdve nagyon kedves és segítőkész volt. A 2019/20-as tanév második félévében letöltendő 560 órás szakmai gyakorlatot a Magyar Telekom Nyrt. budapesti székházában töltöttem a Levelezés és Panaszkezelési osztályon, ügyfélszolgálati integrált panaszkezelés diák munkatársként. Lehetőségem volt beletekinteni, hogy egy piacvezető cég hogyan és milyen gyorsasággal, pontossággal kezeli az ügyfelek panaszait úgy, hogy a bejelentő érdekeit veszi elsősorban figyelembe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cégismertetés, panasz, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 11:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 07. 11:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |