Csősz Emese (2020) Az élménykereső posztmodern utazó napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Csősz Emese szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban minden szolgáltatási iparágban fontos szerepet kapott az élmény. A hagyományos iparágak között a turizmus ágazatának is egyik nagyon fontos trendje lett a 200-es évektől az élmény. Mit is jelent az élményközpontúság? Mi az az élménygazdaság? Posztmodern utazó? Tudnak-e reagálni erre a szegmensre a vállalkozók, és ha igen, hogyan? Ezek a kérdések fogalmazódtak meg az élmény trend témájával kapcsolatban a dolgozat elején. Az élmény egy olyan aktuális téma és kérdéskör, amely sok lehetőséget adhat a szolgáltatóknak még egyedibbé tenni a termékeiket, szolgáltatásaikat, hogy attól a fogyasztó egyedinek és különlegesnek érezhesse magát. Ezért a dolgozatban, a kutatás fő pillére az volt, hogy mennyire és hogyan tudják a szolgáltatók úgy alakítani a kínálatukat, hogy az eleget tegyen az élményszerzés vágyának.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | attrakció, kínálat, modern, posztmodern, élmény, élménygazdaság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 11:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 10:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |