A startupok jelentősége a magyar turisztikai szektorban

Halmos Fanni (2020) A startupok jelentősége a magyar turisztikai szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Halmos Fanni.pdf] PDF
Halmos Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban elsősorban a startupokat kutattam a turisztikai szektorban, melyhez a vállalkozók, mint egyének sikeressége szorosan kapcsolódik. Ezenkívül az utazók igényét mértem fel az ilyen jellegű internetes szolgáltatásokkal kapcsolatban, választ keresve jelentőségükre a turisztikai szektorban. Ezzel kutatómunkámban két gondolati fonalat szerettem volna összekapcsolni. A felállított hipotéziseimet nem tudtam elfogadni, de összességében dolgozatomat sikeresnek értékelem, elsősorban személyes céljaim elérése szempontjából. Rengeteget tanultam a témában. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben hasznosítani tudom majd az elmúlt hónapokban megszerzett tudásanyagot, legyen szó későbbi tanulmányokról vagy a való életről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szalók Csilla
Belső
főiskolai tanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kis- és középvállalkozás - KKV, startup, turisztikai teljesítmény mérése, turizmus, vállalkozó(k)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 11:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet