Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése a Helló Tihany vendéglátó vállalat példáján keresztül

Tóth Júlia (2020) Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése a Helló Tihany vendéglátó vállalat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése a Helló Tihany vendéglátó vállalat példáján keresztül.pdf] PDF
Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése a Helló Tihany vendéglátó vállalat példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Helló Tihany vendéglátó vállalat által végzett marketing tevékenységet - a korona vírus miatt bevezetett korlátozások előtt és után – fogom bemutatni kétféle módszertan, helyzetelemzés és egy szakmai mélyinterjú formájában.  Ezután a tihanyi esettanulmány eredményeit fogom kiegészíteni egy körképpel arról, hogy a fogyasztók hogyan látják általánosságban a vendéglátóhelyek marketingjének változását. Ennek eredményét egy online kérdőíves, primer kutatással tártam fel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: esettanulmány, kutatás, marketingdöntés, szolgáltatásmarketing, vendéglátóipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 11:28
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 16:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet