Tóth Júlia (2020) Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése a Helló Tihany vendéglátó vállalat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése a Helló Tihany vendéglátó vállalat példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Helló Tihany vendéglátó vállalat által végzett marketing tevékenységet - a korona vírus miatt bevezetett korlátozások előtt és után – fogom bemutatni kétféle módszertan, helyzetelemzés és egy szakmai mélyinterjú formájában. Ezután a tihanyi esettanulmány eredményeit fogom kiegészíteni egy körképpel arról, hogy a fogyasztók hogyan látják általánosságban a vendéglátóhelyek marketingjének változását. Ennek eredményét egy online kérdőíves, primer kutatással tártam fel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | esettanulmány, kutatás, marketingdöntés, szolgáltatásmarketing, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 01. 16:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |