Az Orsay és az online marketing

Nehéz-Tóth Rebeka Judit (2020) Az Orsay és az online marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az Orsay és az online marketing projektmunka.pdf] PDF
Az Orsay és az online marketing projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Ez a dolgozat egy vállalaton, az Orsay női ruházati vállalaton keresztül mutatja be az online és hagyományos értékesítés közötti különbséget a mai Magyarországon. Fő témája az online marketing tevékenységek bemutatása egy konkrét vállalaton keresztül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: online marketing, online vásárlás, online értékesítés, ruházat, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 11:26
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet