Nehéz-Tóth Rebeka Judit (2020) Az Orsay és az online marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az Orsay és az online marketing projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Ez a dolgozat egy vállalaton, az Orsay női ruházati vállalaton keresztül mutatja be az online és hagyományos értékesítés közötti különbséget a mai Magyarországon. Fő témája az online marketing tevékenységek bemutatása egy konkrét vállalaton keresztül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | online marketing, online vásárlás, online értékesítés, ruházat, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 01. 15:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |