Social media hatása az állásportálokra

Erdélyi Melinda (2020) Social media hatása az állásportálokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Erdélyi Melinda_social media hatása az állásportálokra másolata.pdf] PDF
Erdélyi Melinda_social media hatása az állásportálokra másolata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám lényege, hogy megtudjam mennyire befolyásolja a közösségi oldalak használata az álláskereső oldalakat. Illetve, melyik opciót veszik igénybe a felhasználók, munkaadók.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi hálózatok, munkaerő, munkaerő kiválasztás, álláshirdetés, álláskeresés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 11:16
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet