Erdélyi Melinda (2020) Social media hatása az állásportálokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Erdélyi Melinda_social media hatása az állásportálokra másolata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám lényege, hogy megtudjam mennyire befolyásolja a közösségi oldalak használata az álláskereső oldalakat. Illetve, melyik opciót veszik igénybe a felhasználók, munkaadók.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi hálózatok, munkaerő, munkaerő kiválasztás, álláshirdetés, álláskeresés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 11:16 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 01. 15:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |