A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése

Balázs Lili (2020) A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of 2020 PROJEKTMUNKA BALÁZS LILI.pdf] PDF
2020 PROJEKTMUNKA BALÁZS LILI.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (722kB)
[thumbnail of interjú kérdések.pdf] PDF
interjú kérdések.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (80kB)

Absztrakt (kivonat)

A Budapesti Gazdasági Egyetem turizmus-vendéglátás szakos hallgatójaként a Radisson Blu Béke Hotelre esett a választásom, mint szakmai gyakorlati hely. Azért az említett szálloda mellett döntöttem, mert az itt folytatott interjú során háznézésre is volt lehetőség, amely során magával ragadott mind az újonnan felújított épület varázsa, mind pedig az a szakmai hozzáállás, profizmus, amit már az első pillanattól kezdve tapasztaltam. Továbbá számomra mindenképpen a Front Office tevékenység megismerése volt a cél, hiszen ezen a területen egyaránt lehetőségem adódott hasznosítani az évek során megszerzett nyelvtudást, a turizmus iránti érdeklődésemet, a kommunikációs készségeimet és a pozitív kisugárzást, melyet a vendégek igényelnek. Projektmunkám célja, hogy betekintést nyújthassak a Teréz körúton elhelyezkedő nagymúltú szálloda működésébe. Kezdetben ismertetni fogom a tulajdonos szállodaláncot, majd pedig a Radisson Hotel Group rövid áttekintése következik. Az eddig megszerzett ismereteim alapján ezután bemutatom a Radisson Blu Béke Hotel**** Superior rövid történetét, kifogok térni az aktuális szervezeti felépítésre is. Továbbá a házban található szobákról és rendezvénytermekről is említést teszek. Az épület körbejárásával ezután elérkezünk a szálloda saját étterméhez és a híres Zsolnay Kávéházhoz is. Dolgozatomban problémafelvetésként kifogok térni a szállodában zajló felújítás okozta változásokra is. Ebben Pusztay Gábor Rooms Division Managerrel folytatott interjú volt a segítségemre. Az alapinformációk bevezetése és a probléma ismertetése után, gyakorlatom fő tevékenységének napi feladataiba szeretnék áttekintést nyújtani. A Front Office tevékenységét és munkaköreit kezdetben általánosságban elemeztem a félévek során megszerzett tudás és a rendelkezésre álló szakirodalom segítségével. Továbbá saját, személyes tapasztalataim alapján fejtettem ki a témakört. Külön fontosnak éreztem kiemelni az Opera programot, amelyhez a szükséges tudást rendkívül gyakorlatias körülmények között sajátíthattam el. A dolgozatomat végül a szállodában eltöltött idő értékelésével zárom le.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Fábián Tamás
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Danubius Hotels Zrt., Front Office, Radisson Blu Béke Hotel, szállodaipar, szálláshely-szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 10:57
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet