Balázs Lili (2020) A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
2020 PROJEKTMUNKA BALÁZS LILI.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (722kB) |
|
PDF
interjú kérdések.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (80kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Budapesti Gazdasági Egyetem turizmus-vendéglátás szakos hallgatójaként a Radisson Blu Béke Hotelre esett a választásom, mint szakmai gyakorlati hely. Azért az említett szálloda mellett döntöttem, mert az itt folytatott interjú során háznézésre is volt lehetőség, amely során magával ragadott mind az újonnan felújított épület varázsa, mind pedig az a szakmai hozzáállás, profizmus, amit már az első pillanattól kezdve tapasztaltam. Továbbá számomra mindenképpen a Front Office tevékenység megismerése volt a cél, hiszen ezen a területen egyaránt lehetőségem adódott hasznosítani az évek során megszerzett nyelvtudást, a turizmus iránti érdeklődésemet, a kommunikációs készségeimet és a pozitív kisugárzást, melyet a vendégek igényelnek. Projektmunkám célja, hogy betekintést nyújthassak a Teréz körúton elhelyezkedő nagymúltú szálloda működésébe. Kezdetben ismertetni fogom a tulajdonos szállodaláncot, majd pedig a Radisson Hotel Group rövid áttekintése következik. Az eddig megszerzett ismereteim alapján ezután bemutatom a Radisson Blu Béke Hotel**** Superior rövid történetét, kifogok térni az aktuális szervezeti felépítésre is. Továbbá a házban található szobákról és rendezvénytermekről is említést teszek. Az épület körbejárásával ezután elérkezünk a szálloda saját étterméhez és a híres Zsolnay Kávéházhoz is. Dolgozatomban problémafelvetésként kifogok térni a szállodában zajló felújítás okozta változásokra is. Ebben Pusztay Gábor Rooms Division Managerrel folytatott interjú volt a segítségemre. Az alapinformációk bevezetése és a probléma ismertetése után, gyakorlatom fő tevékenységének napi feladataiba szeretnék áttekintést nyújtani. A Front Office tevékenységét és munkaköreit kezdetben általánosságban elemeztem a félévek során megszerzett tudás és a rendelkezésre álló szakirodalom segítségével. Továbbá saját, személyes tapasztalataim alapján fejtettem ki a témakört. Külön fontosnak éreztem kiemelni az Opera programot, amelyhez a szükséges tudást rendkívül gyakorlatias körülmények között sajátíthattam el. A dolgozatomat végül a szállodában eltöltött idő értékelésével zárom le.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Danubius Hotels Zrt., Front Office, Radisson Blu Béke Hotel, szállodaipar, szálláshely-szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 10:57 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 01. 15:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |