A Tekerbriga Kft. marketingtevékenységei, és az online kommunikáció hatásai

Novák Rajmund (2020) A Tekerbriga Kft. marketingtevékenységei, és az online kommunikáció hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of RTOATV NOVÁKRAJMUND.pdf] PDF
RTOATV NOVÁKRAJMUND.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Célom volt elsősorban dolgozatomban a kiválasztott szervezet alkalmazott marketingjének bemutatása mellett az online kommunikációjának a feltérképezése, és hatékonyságának kutatása a meglévő ügyfelek körében. Számukra visszajelzés, hogy a létrehozott tartalmak mennyi reakciót fejtenek ki.A dolgozat első felében bemutatom a Tekerbringa Kft. tevékenységét, a kutatásom módszereit, az online marketinget. A téma feldolgozásához magyar és külföldi szakirodalmat is használtam, amelyben a marketing tevékenységeket és online kommunikációt kutattam.Módszertanilag tehát a saját kutatás két tényezőből állt össze. Az egyik az ügyvezetővel folytatott személyes interjúból, ami a kvalitatív, valamint a kérdőíves megkérdezés, amely a kvantitatív kutatásom volt. A kutatás végére a feltevésem, amely szerint egyre nagyobb szűkség van az online platformokon való részvételre teljes mértékben bebizonyosodott, hiszen a mai felgyorsult társadalomban az embereknek sokkal egyszerűbb a kapcsolatba kerülés a vállalkozásokkal. Ha megfelelő aktivitással kezelik az általuk üzemeltetett felületeket könnyen segíthetik az információkra szomjas ügyfeleket, akik ha gyorsabb visszajelzéseket kapnak tőlünk, mint a versenytársak valamelyikétől, nagyobb valószínűséggel fognak minket választani. Így továbbiakban is ezt fogom hangsúlyozni a vezetőség felé, hogy nem elég teljes mértékűleg a személyes kiszolgálás és a szolgáltatások jó minősége, hanem elengedhetetlen az online média platformok folyamatos használata és elemzése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kerékpározás, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 10:57
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet