Novák Rajmund (2020) A Tekerbriga Kft. marketingtevékenységei, és az online kommunikáció hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
RTOATV NOVÁKRAJMUND.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Célom volt elsősorban dolgozatomban a kiválasztott szervezet alkalmazott marketingjének bemutatása mellett az online kommunikációjának a feltérképezése, és hatékonyságának kutatása a meglévő ügyfelek körében. Számukra visszajelzés, hogy a létrehozott tartalmak mennyi reakciót fejtenek ki.A dolgozat első felében bemutatom a Tekerbringa Kft. tevékenységét, a kutatásom módszereit, az online marketinget. A téma feldolgozásához magyar és külföldi szakirodalmat is használtam, amelyben a marketing tevékenységeket és online kommunikációt kutattam.Módszertanilag tehát a saját kutatás két tényezőből állt össze. Az egyik az ügyvezetővel folytatott személyes interjúból, ami a kvalitatív, valamint a kérdőíves megkérdezés, amely a kvantitatív kutatásom volt. A kutatás végére a feltevésem, amely szerint egyre nagyobb szűkség van az online platformokon való részvételre teljes mértékben bebizonyosodott, hiszen a mai felgyorsult társadalomban az embereknek sokkal egyszerűbb a kapcsolatba kerülés a vállalkozásokkal. Ha megfelelő aktivitással kezelik az általuk üzemeltetett felületeket könnyen segíthetik az információkra szomjas ügyfeleket, akik ha gyorsabb visszajelzéseket kapnak tőlünk, mint a versenytársak valamelyikétől, nagyobb valószínűséggel fognak minket választani. Így továbbiakban is ezt fogom hangsúlyozni a vezetőség felé, hogy nem elég teljes mértékűleg a személyes kiszolgálás és a szolgáltatások jó minősége, hanem elengedhetetlen az online média platformok folyamatos használata és elemzése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kerékpározás, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 10:57 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 01. 15:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |