Szabó Márton (2020) The importance of the proper management of the artistic identity; how to build a successful concert campaign. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_SzaboMarton_pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
szabomarton_declaration.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (682kB) |
Absztrakt (kivonat)
Introducing the basics of music management through the importance of clear artistic identity and a concert campaign plan. The thesis is mostly based on my personal experiences in the music business.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | artistic identity, artist management, concert campaign, concert management, music management |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 10:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 10:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |