Humán erőforrás-kezelés a Patmos kávézóban

Balla Márta (2020) Humán erőforrás-kezelés a Patmos kávézóban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Humán erőforrás-kezelés a Patmos kávézóban (1).pdf] PDF
Humán erőforrás-kezelés a Patmos kávézóban (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (773kB)

Absztrakt (kivonat)

Ebben a dolgozatban a Patmos kávézó emberi erőforrását vizsgáltam, szakirodalom és saját felmérések, tapasztalatok alapján. Megállapítottam a kávézó alkalmazottjainak elégedettségi szintjét és ezeket az eredményeket vizsgáltam, továbbá megfigyeltem a vendéglátóhely pozitívumait és negatívumait. Az eredményekből következtetéseket vontam le és javaslatot tettem a legjobb belátásom szerint a gyengeségek fejlesztésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Patmos, belső kommunikáció fejlesztése, emberi erőforrás menedzsment, teljesítményfejlesztés, ösztönzésmenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 10:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet