Kereskedelmi vállalkozás létrehozása

Lossó Viktória (2020) Kereskedelmi vállalkozás létrehozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nemes-Lossó Viktória Projektmunka.pdf] PDF
Nemes-Lossó Viktória Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A mai világban nem egyszerű egy vállalkozás indítása, de legfőképpen az életben maradás a kritikus tekintetbe véve a folyamatosan változó jogszabályokat, trendeket, vásárlási szokásokat, fogyasztói és társadalmi elvárásokat.Azonban ha valaki kellően motivált és elszánt, én úgy gondolom, az előtt nincs akadály. Projektmunkámmal célom, hogy bemutassam a kereskedelmi vállalkozások működésének feltételeit, és hogy bemutassak egy olyan vállalkozást, ami helyt állhat egy modern kertvárosi környezetben. A mai világ társadalma és környezete megköveteli az újdonságok bevezetését és az egyediséget, és úgy gondolom, hogy a jövőben érdemes minden vállalkozásnak törekedni az innovációra a fennmaradás érdekében.Gyakorlatom során igaz, hogy nem tipikusan kereskedelmi vállalkozásnál voltam, de ha vállalat szempontjából nézzük, az ott töltött 3 és fél hónap alatt rengeteget tanultam a cégvezetésről, és arról, hogy mennyire fontos cégen belül a rugalmasság. Fontos, hogy gyorsan reagáljunk a környezeti hatásokra, és hogy ügyfélközpontú szemlélettel vezessük cégünket. Gondolok arra, amit a gyakorlati helyemen átéltem a koronavírus idején. Sok más vállalattal dolgoztunk együtt, és mindegyik egytől-egyig rugalmasan állt át a vészhelyzet miatt bevezetett korlátozásokra. Szinte ugyanúgy működött minden tovább, és véleményem szerint ez lehet a kulcsa a fennmaradásnak. Rengeteg cég választotta például a házhozszállítást, mint opciót az értékesítésre. Például egy MintaPrint nevezetű tintapatron szaküzlet is a házhoz szállítást választotta a helyzet megoldására.Egy kereskedelmi vállalkozás szempontjából pedig még inkább érvényesek ezek a szempontok. Ahhoz, hogy életben maradjon, és működjön vállalkozásunk a – teljesség igénye nélkül - projektmunkámban bemutatott tényezőkre érdemes odafigyelni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Arculat, Kereskedelmi vállalkozás, innováció, marketing, üzleti terv
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 10:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet