Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján

Asztalos Anna Eszter (2020) Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján.pdf] PDF
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (496kB)

Absztrakt (kivonat)

A Mystery Hotelben töltött gyakorlat és a gyakorlati tevékenységemhez kapcsolódó témakör kidolgozása során egyaránt sok, számomra új információval gazdagodtam. Azt gondolom, hogy annyi tapasztalat alapján, amennyiben részem volt a Front Office munkájában, sikerült átfogó képet nyújtani arról a projektmunkámban, hogy a hotel ezen részlege hogyan van felépítve, miként végzik el a dolgozók a feladatokat. Az a hozzáállás és a munka szeretete, melyekkel a Mystery Hotel dolgozói rendelkeznek és amire engem is tanítottak, ugyanolyan, vagy még fontosabb szerepet is játszhatnak a szálloda arculatában. A jó piaci pozíció eléréséhez az emberi munkaerő minősége is közrejátszik, és azt gondolom, hogy a Mystery Hotelben kifejezetten magas szintű ez a tényező. A projektmunkámban két internetes platform, a TripAdvisor és a Booking.com alapján vizsgáltam a hotel piaci pozícióját. Az ott feltárt információk és vélemények azt bizonyítják, hogy egy év alatt a Mystery Hotel Budapest olyan szállodák mellé került a piaci rangsorban, melyek sokkal régebb óta vannak jelen és mindig nagy népszerűségnek örvendtek a külföldi turisták körében. A legfőbb erősségének kihasználásával, mely az egyedi arculata, feltornázható ez a pozíció, de minimum a megtartására feltétlen törekednie kell a szállodának. Ehhez javasolnék még a jelenleginél is több reklámtevékenységet prospektusokkal, reklámfilmmel, vagy akár vendégeknek névre szóló üzenetekkel, ugyanis a közösségi médián való aktivitást nem tartom elégnek. A SWOT elemzésben említett lehetőségek megvalósításával szintén javítani lehet a piaci pozíción, hiszen ezek kihasználásával csak növelhető lenne a szálloda vendégforgalma, így mindenképp megéri belefektetni az energiát. A hotel működésére veszélyt jelentő tényezők minimalizálása, a megfelelő munkaerő megtartása szintén mérvadó. Mindezen vizsgálatok alapján összességében elmondható, hogy a Mystery Hotel Budapest elért pozíciója kiemelkedő, és a hotel működésének fejlesztésére, valamint a szolgáltatásaik népszerűsítésére tett javaslataim megvalósítása által ez így is maradhat hosszú távon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oláh Péter Károly
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Office, Mystery Hotel Budapest, SWOT-elemzés, recepció, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 10:36
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet