Lázár Liána (2020) Minőségügyi jutalmazási rendszer. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| Előnézet | PDF Projektmunka_Lázár_Liána.pdf Download (5MB) | Előnézet | 
| ![Titkosítási_kérelem_Lázár_Liána.pdf [thumbnail of Titkosítási_kérelem_Lázár_Liána.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Titkosítási_kérelem_Lázár_Liána.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (272kB) | 
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során főként a minőségügyi jutalmazási rendszer témaköréttekintettem át a hatvani Bosch telephelyén keresztül. Elsőként ismertettema minőség fogalmát, majd a magyarországi Boscht mutattam be és utána kitértemmagára a hatvani telephelyre, ahol dolgoztam szakmai gyakorlatom során. Ezt követtemaga a jutalmazási rendszer ismertetése, az ahhoz kapcsolódó ismeretem valaminttovábbi feladataim, amit a gyakorlatom során végeztem. Mivelprojektmunkám célja a minőségügyi jutalmazási rendszer bemutatása volt a gyárban,ezért arra fektettem nagyobb hangsúlyt, de ismertettem azokat a feladataimatis, amit az eddig itt töltött idő alatt végeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | Bosch, Q-First rendszer, béren kívüli juttatás, minőségügyi rendszer, minőségügyi tevékenység | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 10:36 | 
| Utolsó módosítás: | 2025. Ápr. 28. 06:00 | 
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25937 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
