A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése

Zelenák Márk (2020) A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of gyermelyi_projektmunka-ZM-.pdf]
Előnézet
PDF
gyermelyi_projektmunka-ZM-.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (144kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzésével foglalkozik. Bemutatja a márkát és a cég különböző tevékenységi köreit. A projektmunka kitér a jövőbeli célkitűzésekre és fejlődési lehetőségekre. A kunkrens márkák elemzésével meghatározza a vállalat helyzetét a piacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gyermelyi, elemzés, marketingstratégiák, márka, tészta, tésztagyártás, ármarketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): Tímea Brakszatoriszné Jankó
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 03. 10:16
Utolsó módosítás: 2025. Ápr. 29. 06:00
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25926

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet