Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése

Kertész Fruzsina Petra (2020) Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of KertészFruzsinaPetra_JQNZIA_projektmunka_Y generáció-A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése.pdf] PDF
KertészFruzsinaPetra_JQNZIA_projektmunka_Y generáció-A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A manapság elérhető álláshirdetések és a munkakeresők elvárásai nincsenek sok esetben összhangban. Ennek több oka is van, de talán az egyik legfőbb az, hogy máshova helyezi a hangsúlyt a munkavállaló, mint a munkáltató. Ez főként abból adódik, hogy a legtöbb cégnél a felsővezetők az X vagy a korábbi nemzedékekhez tartoznak, míg az állásokra jelentkezők az Y-hoz. Pontosan ezért esett a választásom a munkavállalói és vevői lojalitás kialakítására és erősítésére az adott cég stratégiájában témakörre. Úgy gondolom, hogy napjainkban már az Y generációhoz is alkalmazkodni kell a munkáltatóknak, amikor a humán-erőforrás stratégiájukat készítik. Ráadásul, ha ezek a nehezítő körülmények nem lennének elegendőek egy üzleti terv meghatározásánál, akkor a vevőkről még a vevők szabadakaratával is számolnia kell egy sikeres vállalkozásnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Y generáció, fogyasztói magatartás, lojalitás, munkamotiváció, munkavállalók
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 02. 15:27
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet