Kertész Fruzsina Petra (2020) Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
KertészFruzsinaPetra_JQNZIA_projektmunka_Y generáció-A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A manapság elérhető álláshirdetések és a munkakeresők elvárásai nincsenek sok esetben összhangban. Ennek több oka is van, de talán az egyik legfőbb az, hogy máshova helyezi a hangsúlyt a munkavállaló, mint a munkáltató. Ez főként abból adódik, hogy a legtöbb cégnél a felsővezetők az X vagy a korábbi nemzedékekhez tartoznak, míg az állásokra jelentkezők az Y-hoz. Pontosan ezért esett a választásom a munkavállalói és vevői lojalitás kialakítására és erősítésére az adott cég stratégiájában témakörre. Úgy gondolom, hogy napjainkban már az Y generációhoz is alkalmazkodni kell a munkáltatóknak, amikor a humán-erőforrás stratégiájukat készítik. Ráadásul, ha ezek a nehezítő körülmények nem lennének elegendőek egy üzleti terv meghatározásánál, akkor a vevőkről még a vevők szabadakaratával is számolnia kell egy sikeres vállalkozásnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Y generáció, fogyasztói magatartás, lojalitás, munkamotiváció, munkavállalók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 02. 15:27 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 01. 15:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |