Az SNI diákok fejlesztési lehetőségei a szakképzésben

Sisa Gábor (2020) Az SNI diákok fejlesztési lehetőségei a szakképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_0515_sisa.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_0515_sisa.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom megerősítési céllal kívánja felhívni a figyelmet az iskolában az átlagtól eltérő viselkedési és teljesítmény problémákkal küzdő gyermekek speciális ellátására, a prevenció fontosságára, a fejlesztés és a differenciálás szükségességére.A fejlesztés és differenciálás jelentősége egyre inkább égető nehézség a szakképzésben. Az SNI diákok megismerése és szakszerű ellátása egyre inkább megoldandó feladat a befogadó iskolák számára és mára már nélkülözhetetlen eleme a pedagógiának is.Kutatásom célja annak bemutatása, hogy milyen nehézségekkel találkozik egy befogadó pedagógus munkája során, illetve milyen sajátos szakértői támogatással tudja az utazó gyógypedagógus segíteni a befogadó nevelést egy középfokú intézményben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár mesterképzési szak

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Farkas Julianna
Belső
főiskolai tanár, Pedagógia Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sajátos nevelési igény, harmonizáció, kulcskompetenciák, képességvizsgálatok, megváltozott munkaképesség, nevelés, oktatásszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 02. 14:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 01. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet