Sisa Gábor (2020) Az SNI diákok fejlesztési lehetőségei a szakképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_0515_sisa.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom megerősítési céllal kívánja felhívni a figyelmet az iskolában az átlagtól eltérő viselkedési és teljesítmény problémákkal küzdő gyermekek speciális ellátására, a prevenció fontosságára, a fejlesztés és a differenciálás szükségességére.A fejlesztés és differenciálás jelentősége egyre inkább égető nehézség a szakképzésben. Az SNI diákok megismerése és szakszerű ellátása egyre inkább megoldandó feladat a befogadó iskolák számára és mára már nélkülözhetetlen eleme a pedagógiának is.Kutatásom célja annak bemutatása, hogy milyen nehézségekkel találkozik egy befogadó pedagógus munkája során, illetve milyen sajátos szakértői támogatással tudja az utazó gyógypedagógus segíteni a befogadó nevelést egy középfokú intézményben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Közgazdásztanár mesterképzési szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Sajátos nevelési igény, harmonizáció, kulcskompetenciák, képességvizsgálatok, megváltozott munkaképesség, nevelés, oktatásszervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 02. 14:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 01. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |