Szücs Henrietta (2020) Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata- Szücs Henrietta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (13MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata című szakdolgozat azt taglalja, hogy egy vendéglátóhely arculata mennyiben befolyásolja a betérő vendégek által elvárt szolgáltatás minőségét, az elvárt árszínvonalat és ezek összefüggéseit. Dolgozat az alábbi kutatási kérdésekre keresi a választ:- A belső tér kialakítása alapján azonosítja-e be a vendég a hely minőségét és árát?- Belső dizájnnal lehet-e a vendéglátóhely fogyasztói körét szűkíteni? - A belső tér kialakításának és koncepció egyes elemeinek, - mint például a tálalás - meghatározó szerepe van-e a vendéglátóegységről alkotott vélemény kialakulásában? - Az éttermek neve alapján megállapítható-e a vendéglátóhelységek koncepciói?A kutatási kérdések vizsgálatát mély interjú és kérdőíves kutatás válaszai segítették. A dolgozat első felében pedig szekunder kutatással vizsgáltam meg a témakört. A dolgozat végeredménye, a kutatási kérdések válaszai az részben elvártól eltérő volt.Dolgozatom elkészítése közben, 2020 márciusában Magyarországon, kihirdetésre került egészségügyi vészhelyzet kényszerűen megváltoztatta a vendéglátóhelyek működést, az emberek külső helyeken történő étkezési szokásait. A szakdolgozatban tárgyaltak a vészhelyzet előtti trendeket, szokásokat vizsgálja, következések is arra az időszakra vonatkoznak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, belső design, koncepció, szolgáltatás, szolgáltatásminőség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 02. 14:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 11:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |