Wang Rui (2020) Research on the impact and inspiration of OTA on traditional travel market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
The impact and inspiration of OTA on traditional travel market.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Thinking about the current situation of the tourism industry was triggered by the bankruptcy of Thomas Cook. How does the development of OTA affect traditional travel agencies? This is also a problem worth exploring. This article compares the difference between traditional travel agencies and OTA in business and strategy models and puts forward some suggestions on the future development direction of OTA and traditional travel agencies based on the analysis of typical cases.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | competitive, cooperation, innovation, market share, travel agencies |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 02. 14:46 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 01. 14:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |