Egy családi vállalkozás stratégiai irányváltásai

Hidvégi Imre (2020) Egy családi vállalkozás stratégiai irányváltásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hidvégi_Imre_CGPMJJ.pdf] PDF
Hidvégi_Imre_CGPMJJ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A hazai vállalatok bemutatása, hangsúly a KKV és nagyvállalati szektoron. A családi vállalkozások áttekintése, kategorizálása. Vállalati stratégiák fejlődése azok irodalmilag jegyzett kezdetétől napjainkig.A Hidvégi-Hús Kft. húsipari nagykereskedelem belső-külső környezetének elemzése, mélyinterjú a cég alapítójával, majd javaslattételek a vállalati stratégia változtatásaira.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: családi vállalkozás, húsipar, kis- és középvállalkozás - KKV, vállalati stratégiák, élelmiszer-kereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 02. 14:46
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 11:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet