Bokros Marcell (2020) A légitársaságok új értékesítési formája: az NDC (New Distribution Capability). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bokros Marcell szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogyasztói igények gyakorlatilag megállás nélkül változnak, melyhez valamennyi szolgáltatónak a lehető leggyorsabban alkalmazkodnia kell. A repülés mára mindenki számára elérhetővé vált, így a repülőjegyek iránti kereslet folyamatosan növekszik. A szolgáltatói oldalról éppen ezért elengedhetetlenek a folyamatos fejlesztések, technológiai újítások és a fogyasztói igények folyamatos figyelemmel kísérése, a megváltozott igények lehető leggyorsabb lereagálása. Kulcsfontosságú továbbá, a megfelelő és gördülékeny kommunikáció a légitársaságok és az utazási ügynökségek között. A légitársaságok és utazási irodák érdeke is, hogy az utasok több platformon keresztül is megvásárolhassák ugyanazt a terméket. Mind fogyasztói, mind pedig szolgáltatói oldalról fontos, hogy azonos feltételekkel rendelkező termékek jelenjenek meg az utazási irodákban és a légitársaságok értékesítő irodáiban. A dolgozatban a légitársaságok értékesítési csatornáinak átalakulása kerül bemutatásra, különös tekintettel a legújabb technológiára, mely a New Distribution Capability, röviden NDC nevet viseli.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | GDS, Légitársaság, NDC, repülőjegy értékesítés, értékesítési csatorna |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 02. 12:57 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 12:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |