Kankulyová Laura (2020) Analyzing the implementation of a new loyalty program after the Marriott/Starwood merge – The case of Renaissance Amsterdam. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation - Laura Kankulyova.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The research is focusing on analyzing the effects of the new loyalty program which was created shortly after the Marriott and Starwood acqusition. It examines the satisfaction of the customers at the Renaissance Amsterdam Hotel, and shows the importance of customer loyalty. The study also provides better understanding of the process of launchin the new program, and how the associated were prepared for all the changes. In the study the former loyalty programs are compared to the new one and analyzes the changes while introducing the new loyalty tiers and benefits.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | customer satisfaction, customer service, hospitality, loyalty program, satisfaction survey |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 02. 11:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 12:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |