A Biolab Zrt. marketingstratégiája

Szádóczki Melinda Krisztina (2015) A Biolab Zrt. marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_A Biolab Zrt. marketingstratégiája_SZÁDÓCZKI MELINDA KRISZTINA_SM044M.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_A Biolab Zrt. marketingstratégiája_SZÁDÓCZKI MELINDA KRISZTINA_SM044M.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem-SM044M.pdf] PDF
Titkosítási kérelem-SM044M.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (267kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Mikrobiológia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 11. 12:39
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 11. 12:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet