A gyermekeknek szóló televíziós reklámok hatása a szülők vásárlási szokásaira

Erdei Szilvia (2010) A gyermekeknek szóló televíziós reklámok hatása a szülők vásárlási szokásaira. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15025.pdf] PDF
D_15025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gyermek, Fogyasztói magatartás, Reklám, Televízió
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Jún. 26. 06:37
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 26. 06:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet