Sikersztori vagy szélmalomharc a magyar CSR? : CSR kommunikáció : Jól és rosszul

Vereckei Éva (2012) Sikersztori vagy szélmalomharc a magyar CSR? : CSR kommunikáció : Jól és rosszul. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16253.pdf] PDF
D_16253.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Társadalmi célú kommunikáció, Magyarország, Esettanulmány
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Jún. 22. 06:43
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 28. 09:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet