Zsiga Dominika (2020) Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.
Preview |
PDF
zsiga_dominika_2020máj_publikus.pdf Download (2MB) | Preview |
![]() |
PDF
NYILATKOZAT.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (137kB) |
Abstract
Záródolgozatomban a hazai kis-és középvállalkozások online jelenlétét szándékoztam ismertetni a szakmai gyakorlati cégem – Göcsej Ép-Ker Kft. – tapasztalati alátámasztása együttesével.Dolgozatom első részében a 2020-as piaci trendekkel, egy aktuális helyzetjelentéssel indítottam ami a marketing témakörbe nyúlik bele, a gazdasági piacot tekintve a legkedveltebb témámba.Itt bemutattam az idei év legsikeresebnek mutatkozó online marketing kommunikációs irányvonalait, amelyek a következők:• mesterséges intelligencia• chatbotok• videómarketing• influencer marketing• vizuális keresés• közösségi médiás történetek• SERP• social shopping• hangalapú keresés• közösségi üzenetküldő alkalmazások• interaktív contectEmellett a hazai kkv-k helyzete kapott helyet, amely az általános mutatószámokon túl az online helyzetet is vizsgálta, ami szemlélteti miért is érdemes szót ejteni erről a témáról. Hazánk vállalkozásainak 99%-a kkv-ként működik, azonban online aktivitást csak minden második cég mutat pedig a 21. században a digitális élet mondhatni nélkülözhetetlen.Mind ezek után egyértelműen az online helyzeti állapot bővebb feltárása következett. Kezdve az online marketing fogalmával és a hozzá kapcsolódó online kommunikációs eszközökkel, vagyis a:• keresőoptimalizálással• tartalommarketinggel• fizetett hirdetésekkel• e-mail marketinggel• közösségi média marketinggelMajd ezt követően a közösségi média definiálása és a hazai TOP 4: a Facebook, Messenger, Instagram és a Youtube bemutatása. Végezetül pedig az e-kereskedelem fogalmi meghatározása és Magyarország legismertebb webáruházainak ismertetése.Ehhez a fejezethez a gyakorlatom során szerzett tapasztalatokat kétségkívül betudtam ágyazni az elméleti sorok közé, ugyanis foglalkoztam a cég weboldalával, közösségi platformjával, értékesítési folyamatokkal, ügyfélkezeléssel. Így a befejező tartalmi részben a szakmai gyakorlaton szerzett tudásomat mutattam be a témán keresztül.Az utolsó részben a gyakorlatomon használt online eszközöket, ezek hatásait és eredményeit ismertettem, majd javaslatot adtam a további fejlesztésre – vagyis a chatbot funkcióra és az Instagramra –, hogy a cég sikereit tovább bővítsék.Lezárásként összegeztem a dolgozatom célját, miként a kkv-k előtt minden kapu nyitott, hogy éljenek a digitális világ adta lehetőségekkel az elismerés és hírnév érdekében.
Institution
Budapest Business University
Kar
Zalaegerszeg Faculty of Business Administration
Department
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Göcsej Ép-Ker Kft. (Zalaegerszeg), kis- és középvállalkozás - KKV, kommunikáció, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing, vevőkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2020. Jun. 17. 18:05 |
Last Modified: | 2020. Jun. 29. 11:33 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25681 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |