Kaszás Blanka (2020) A vevőelégedettség mérésének fontossága, a szolgáltató szektor egy speciális szegmensében, a MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia rendezvény– 2017, 2018 és 2019 években történt –megvalósulásának, elemző vizsgálata segítségével. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
kaszás_blanka_2020máj.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájának, a Zalaegerszegen megrendezésre kerülő MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia szolgál alapul, melynek szervezésében három éven át jómagam is részt vettem. A koncepció egy évente visszatérő, regionális rendezvénysorozat megszervezése, mely a járműipari tesztpályára és a logisztikai központra épül és ahol koncentráltan jelennek meg a hazai és a földrajzilag közeli nemzetközi/regionális térség járműipari, logisztikai területek, a hozzájuk kapcsolódó iparágak és a folyamatos utánpótlást biztosító oktatási és kutatási intézmények szereplői és témakörei. Az esemény hagyományteremtő jelleggel első alkalommal 2017-ben valósult meg, majd a sikeres debütálást követően Zalaegerszeg Megyei Jogú Város vezetése a 2018-as rendezvény megszervezésének is bizalmat szavazott, ezt követően pedig 2019-ben szintén megvalósult az expo és konferencia. Ezen speciális szakmai kiállítás és konferencia szemszögéből igyekszem bemutatni a vevői elégedettség mérésének a fontosságát, érintve a vevői érték és szolgáltatás menedzsment témaköröket. Mivel a potenciális fogyasztók/érdeklődők köre nagyon széles, ezért szakdolgozatomban kiemelt hangsúlyt kap, azon szereplők részletes bemutatása, akik valamilyen módon érintettek MOBIL Zalaegerszeget illetően. Törekszem lépcsőzetesen ismertetni az egész rendezvényt, az ötlettől egészen az igazán apró részletekig. Volt szerencsém részese lenni az esemény megszületésének, majd folyamatosan látni az évenkénti fejlődést, növekedést. Ez ösztönzött arra, hogy alaposan megvizsgáljam, mik azok a tényezők amelyek befolyásolják a vevői elégedettséget, illetve ábrázolni és értékelni tudjam ennek alakulását, három év tekintetében. Az általam felállított hipotézis, miszerint „A MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia „fogyasztóinak” vevőelégedettsége összefüggésben van azzal, hogy a résztvevők mely – a dolgozatban vizsgált – szegmensből érkeztek az eseményre” beigazolódik. Ennek alátámasztását 1089 fő által kitöltött papír alapú kérdőív elemzése bizonyítja.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA) Levelező
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás és K, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, járműipar - gépjárműipar, konferencia, szakkiállítás, szolgáltatás, szolgáltatásmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Jún. 17. 18:02 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 17. 18:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |