A magyar szőlő- és borágazat értékelése és lehetőségei az EU-csatlakozás tükrében, különös tekintettel a marketing szerepére

Trestyánszki Tímea (2003) A magyar szőlő- és borágazat értékelése és lehetőségei az EU-csatlakozás tükrében, különös tekintettel a marketing szerepére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_10381.pdf] PDF
D_10381.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (863kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szőlő-és borgazdaság, Magyarország, Európai Unió, Borpiac, Borkereskedelem, Bormarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Náhóczki János
Rekord készítés dátuma: 2020. Jún. 17. 11:28
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 17. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet