A pálinkagyártók marketingkommunikációs stratégiái : A kereskedelmi főzdék márkaépítési és kommunikációs tevékenységének elemzése

Kláben Tamás (2012) A pálinkagyártók marketingkommunikációs stratégiái : A kereskedelmi főzdék márkaépítési és kommunikációs tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16120.pdf] PDF
D_16120.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (7MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Pálinka, Fogyasztói magatartás, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Jún. 12. 04:23
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 15:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet