Huri Katalin Ágnes (2012) A kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz szerepe a Magyar Könyvkiadók marketingeszköztárában a XVIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16098.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (961kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kiállítások, Marketingkommunikáció, Könyvkiadás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Jún. 10. 12:32 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 10. 12:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |