A kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz szerepe a Magyar Könyvkiadók marketingeszköztárában a XVIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál bemutatásán keresztül

Huri Katalin Ágnes (2012) A kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz szerepe a Magyar Könyvkiadók marketingeszköztárában a XVIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16098.pdf] PDF
D_16098.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (961kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kiállítások, Marketingkommunikáció, Könyvkiadás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Jún. 10. 12:32
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 10. 12:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet