„A kis Kópé nagyra nőtt..." avagy Az arculattervezés elmélete és gyakorlata a Skála Divatáruház példáján keresztül bemutatva

Németh Viktória (2003) „A kis Kópé nagyra nőtt..." avagy Az arculattervezés elmélete és gyakorlata a Skála Divatáruház példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_10272.pdf] PDF
D_10272.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Külgazdaság

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikació, Public Relations, Arculat, Imázs, Skála Divatház Rt.
Felhasználói azonosító szám (ID): Náhóczki János
Rekord készítés dátuma: 2020. Jún. 10. 10:26
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 12. 14:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet