Gáspár Balázs (2012) Marketing kommunikációs stratégiák és eszközök hatékony alkalmazásának bemutatása Magyarországon, egy konkrét márkán keresztül : Piros Pöttyös, az igazi? Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16070.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció, Élelmiszermarketing, Primer kutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Jún. 10. 05:16 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 10. 05:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |