Csorba Márton (2012) A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16031.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (678kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Termékelhelyezés, Szponzorálás, Mozifilm |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Jún. 08. 04:59 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 08. 04:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |