Az online marketing fejlődése és dinamizmusa, a magyarországi tendenciákkal összefüggésben

Molnár Nilla (2015) Az online marketing fejlődése és dinamizmusa, a magyarországi tendenciákkal összefüggésben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Molnár_Nilla.pdf] PDF
Szakdolgozat_Molnár_Nilla.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Online marketing, Online hirdetés, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Már. 22. 09:33
Utolsó módosítás: 2016. Már. 22. 09:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet