A Fritz-Kola bevezetésének marketingaktivitási lehetőségei és kommunikációja Magyarországon

Molnár Viktor Csaba (2013) A Fritz-Kola bevezetésének marketingaktivitási lehetőségei és kommunikációja Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17018.pdf] PDF
D_17018.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Magyarország, Marketingkommunikáció, Fritz-Kola
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Jún. 02. 09:39
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet