„Tisztán és egyszerűen" : A lehetőségek és a motiváció szerepe a Forever Living Products cég marketing tervében

Véghné Nagy Erika (2003) „Tisztán és egyszerűen" : A lehetőségek és a motiváció szerepe a Forever Living Products cég marketing tervében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_10131.pdf] PDF
D_10131.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (931kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: MLM, Forever Living Products, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Máj. 26. 07:16
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 26. 07:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet