Kövesdiné Lőrincz Erika (2003) Az elektronikus aláírás, mint informatikai szolgáltatás piacra történő bevezetésének marketing stratégiája a MÁV Informatika Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_10022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Máv Informatika Kft., Üzleti marketing, Elektronikus aláírás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Máj. 25. 04:42 |
Utolsó módosítás: | 2020. Máj. 25. 04:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |