Az elektronikus aláírás, mint informatikai szolgáltatás piacra történő bevezetésének marketing stratégiája a MÁV Informatika Kft.-nél

Kövesdiné Lőrincz Erika (2003) Az elektronikus aláírás, mint informatikai szolgáltatás piacra történő bevezetésének marketing stratégiája a MÁV Informatika Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_10022.pdf] PDF
D_10022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Máv Informatika Kft., Üzleti marketing, Elektronikus aláírás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Máj. 25. 04:42
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 25. 04:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet