IT Service Desk egy gazdasági szervezetnél

Nagy-Talabér Vera (2020) IT Service Desk egy gazdasági szervezetnél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of nagy-talabér_vera_2020jan.pdf] PDF
nagy-talabér_vera_2020jan.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat témája egy nagyvállalatnál működő IT ügyfélszolgálat. Ez egy kiszervezett Service Desk (SSC – Shared Service Center), ami olyan szolgáltató központot jelent, ahova egy nagy multinacionális cég bizonyos üzleti folyamatait kiszervezi, ebben az esetben az IT-szolgáltatást. Az IT Service Desk a modern vállalatok IT funkciójának nélkülözhetetlen része. Mivel a technológia nagy fokú szerepet játszik minden üzleti folyamatban, így kritikus fontosságú annak biztosítása, hogy a technológiai szolgáltatások jól működjenek és elérhetőek legyenek azok számára, akik ezeket használják. A felhasználóközpontú IT-szolgálat szervezett munkafolyamatokkal, szervezeti ismeretek gazdagságával és az informatikai szervezet többi részéhez fűződő kapcsolatával összeköttetésként szolgál a felhasználók és az informatikai szervezet között. Minden szervezet egyedi, ezért fontos, hogy az IT Service Desk szolgáltatás és a cég által használt eszközök teljes mértékben igazodjanak az üzleti igényekhez.A dolgozat bemutatja, hogy egy nagyvállalatnál hogyan épül fel egy Service Desk szolgáltatás, milyen feladatkörökkel rendelkezik és hogy milyen eszközökkel látja el a feladatokat, működése milyen hatással lehet az üzleti folyamatokra. Ezzel összefüggésben javaslatot is tesz, hogy milyen alkalmazásokkal lehetne fejleszteni, javítani az ügyfélszolgálat munkáját, mivel az informatika folyamatos fejlődésével ebben még rengeteg lehetőség rejlik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA) Levelező

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eseménymenedzsment, információs és kommunkiációs technológia (IKT), megosztott szolgáltató központ, szervezeti hatékonyság, vállalati informatika, ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Feb. 01. 00:15
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 01. 00:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet