Magyarországi energiaitalok. A forgalmazók marketingstratégiája a Burn és a Monster piaci részesedésének bemutatása forgalmazói adatok alapján

Pató-Horváth Nikoletta (2015) Magyarországi energiaitalok. A forgalmazók marketingstratégiája a Burn és a Monster piaci részesedésének bemutatása forgalmazói adatok alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pató-Horváth Nikolett - TLGK21- Szakdolgozat.pdf] PDF
Pató-Horváth Nikolett - TLGK21- Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: energiaital, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Pató-Horváth Nikolett
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:44
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet