Pató-Horváth Nikoletta (2015) Magyarországi energiaitalok. A forgalmazók marketingstratégiája a Burn és a Monster piaci részesedésének bemutatása forgalmazói adatok alapján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Pató-Horváth Nikolett - TLGK21- Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | energiaital, Marketingstratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Pató-Horváth Nikolett |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 16. 13:44 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 16. 13:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |